Toate produse vandute si livrate de catre HomeLight beneficiaza de certificate de garantie conform legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor.
Politicile de garantie au fost elaborate in concordanta cu O.G. 21/1992, Legea 449/2003 si O.G. 174/2008 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora
Pentru majoritatea produselor vandute de HomeLight vei primi certificat de garantie emis de catre Light Mob Srl in format tiparit sau electronic. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul acesteia in plicul pentru AWB. Pastreaza certificatul si documentul de achizitie ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata direct de catre partenerii tehnicieni HomeLight.
Conditiile de acordare a garantiei pot diferi in functie de produs si sunt specificate in Certificatul de garantie pe care il vei primi.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie iti asiguram reparatia prin serviciul Ridicare si Returnare.
Procesul este simplu, trebuie sa completezi formularul de garantie, trimitem curierul la tine sa ridice produsul, gratuit, si dupa ce il reparam ti-l inapoiem tot prin curier, gratuit. (In cazul in care firma de service constata ca defectiunea s-a produs din vina consumatorului, va intocmi un deviz care va include taxele de curier si taxele de reparatie, iar acestea vor fii suportate de catre client ).
Produse cu certificat de garantie emis de producator:
Pentru o parte dintre produsele vandute de Home Light vei primi certificat de garantie emis de producator sau distribuitor in format tiparit. Il gasesti in cutia produsului sau lipit pe exteriorul cutiei in plicul pentru Awb. Pastreaza certificatul impreuna cu documentul de achizitie ca sa poti beneficia de garantie, daca va fi nevoie.
Daca produsul se defecteaza in perioada de garantie, reparatia iti este asigurata de reteaua de service autorizat a producatorului/ distribuitorului, in centrele specificate in certificat. Trebuie doar sa duci produsul defectat la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat, care va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
Conditiile de acordare a garantiilor pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.
Conditii de acordare a garantiei
HomeLight ofera garantie pentru defectiunile aparute in exploatarea normala a produsului.
Toate produsele achizitionate beneficiaza de garantie in conditiile respectarii regulilor de instalare, utilizare, manipulare si transport prevazute in instructiunile emise de catre distribuitor sau producator.
In timpul perioadei de garantie distribuitorul sau producatorul isi rezerva dreptul de a repara/ inlocui subansamblul care se dovedeste a fi defect, sau in cazul in care repararea sau inlocuirea acestuia nu este posibila se va face restituirea contravalorii produsului conform legislatiei in vigoare in termen de 14 zile de cand Light Mob Srl a luat la cunostinta deficientele respective.
Garantia acopera numai acele defecte care apar in exploatarea normala a produsului si nu se acorda in cazul defectiunilor provocate de:
- manipularea si exploatarea neglijenta (socuri mecanice, termice, electrice, expunere excesiva la vibratii, grad ridicat de impuritati si/ sau umiditate excesiva, actiunea substantelor corozive, obiecte straine intrate in echipamente, lichide, instalarea sau asezarea in pozitii improprii fata de cele descrise in instructiunile de montaj, etc.);
- efectuarea de interventii de catre persoane neautorizate;
- depozitarea/pastrarea produselor in conditii improprii care pot produce schimbarea starii originale a produsului;
In cazul in care firma de service constata ca defectiunea s-a produs din vina consumatorului, va intocmi un deviz care va include taxele de curier si taxele de reparatie. In cazul in care consumatorul nu doreste sa plateasca reparatia, produsul va fi restituit consumatorului si acesta va suporta costurile de transport.
La solicitarea acordarii garantiei, clientul trebuie sa prezinte produsul complet, certificatul de garantie insotit de factura de achizitie si de o prezentare detaliata a defectului constatat.